1.1. Datele Vanzatorului

Site-ul www.hbz.ro
Nume firma: HBZ Romania S.R.L
Adresa: Oradea, Sos. Borsului, Nr. 28 CUI: 14949995
Numar de inregistrare la Registru Comertului: J05/1008/2002

Contact:
Tel: (004) 0259 407 650
Fax: (004) 0259 407 651
E-mail: hbzro@hbzro.com, webshop@hbzro.com

1.2. Deifinitii si termeni

Vanzator: HBZ Romania S.R.L.

Cumparator/Client: persoana fizica / persoana juridica care isi face un Cont in Site sau efectueaza o Comanda.

Cont: sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site: www.hbz.ro

Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii: orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Contract o comanda confirmata de catre Vanzator

2. Documente Contractuale

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Contractul se considera incheiat intre cele doua parti Vanzator si Cumparator in momentul in care Comparatorul primeste comanda si onoreaza plata.

3. Politica de vanzare online

3.1. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.2. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.3. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.4. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor disponibile pe Site, nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.5. Identitatea vanzatorului, incluzand denumirea sa, adresa postala la care vanzatorul este stabilit, precum si, in cazul in care exista, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de posta electronica ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite cumparatorului sa ia rapid legatura cu vanzatorul si sa comunice cu acesta in mod eficient si, daca este cazul, adresa postala si identitatea vanzatorului in numele caruia actioneaza.

3.6. Pretul total al produselor sau serviciilor cu toate taxele incluse sau, in cazul in care pretul nu poate fi calculat in avans in mod rezonabil data fiind natura produselor sau a serviciilor, modalitatea de calcul al pretului si, dupa caz, toate costurile suplimentare de transport, de livrare sau taxele postale sau, in cazul in care acestea nu pot fi calculate in avans in mod rezonabil, mentionarea faptului ca aceste costuri suplimentare ar putea fi suportate de cumparator.

3.7. Dupa caz, modalitatile de plata, livrare si executare, data pana la care vanzatorul se angajeaza sa livreze produsele sau sa presteze serviciile si politica vanzatorului de solutionare a reclamatiilor.

4. Dreptul de proprietate intelectuala si industriala

4.1. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de HBZ Romania.

4.2. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

5. Comanda

5.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.

5.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

5.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

5.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de HBZ Romania S.R.L. in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

5.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare un produs expira in termen de 14 zile.

5.5.1. Dreptul la renuntare:
Dumneavoastra aveti dreptul sa renuntati la contract in termen de 14 zile fara motivare. (34/2014 art. 9)

5.5.2. Termenul de renuntare:

  • in cazul unui contract de vanzare-cumparare produs, expira in termen de 14 zile din data in care Dumneavoastra sau persoana desemnata de Dumneavoastra, persoana terta alta decat transportatorul, preia produsul;
  • in cazul mai multor produse, expira in termen de 14 zile din data in care Dumneavoastra sau persoana desemnata de Dumneavoastra, persoana terta alta decat transportatorul, preia ultimul produs;
  • in cazul unui produs format din mai multe loturi sau piese, in care Dumneavoastra sau persoana desemnata de Dumneavoastra, persoana terta alta decat transportatorul, preia ultimul lot sau ultima piesa.
  • in cazul unui contract referitor la furnizarea regulata a unui produs intr-un termen stabilit, in termen de 14 zile din data in care Dumneavoastra sau persoana desemnata de Dumneavoastra, persoana terta alta decat transportatorul, preia primul produs.

5.5.3. Modul renuntarii:
Daca doriti sa exercitati dreptul la renuntare, sunteti obligat sa transmiteti declaratia Dumneavoastra, care contine in mod explicit dorinta de a renunta (de exemplu prin posta, telefax sau prin scrisoare trimisa pe cale electronica) la urmatoarea adresa: HBZ Romania SRL, Str. Borsului nr. 28, 410605 Oradea (numar de telefon: 0259-407-650, mobil: 0728-830-975 e-maiI : webshop@hbzro.com ). In acest scop puteti folosi si modelul de declaratie de renuntare anexata. Dumneavoastra va exercitati dreptul la renuntare in termen, daca transmiteti declaratia de renuntare inaintea expirarii termenului mai sus indicat. Declaratia de renuntare poate fi descarcata de pe urmatorul link: ……………………………………

5.5.4. Efectele legale a retragerii:

  • daca Dumneavoastra renuntati la prezentul contract, atunci noi imediat, dar cel tarziu in termen de 14 zile de la primirea declaratiei Dumneavoastra de renuntare, vom restitui pretul produsului achizitionat de Dumneavoastra. Pentru restituire folosim modalitatea de plata identica cu cea aplicata pe parcursul tranzactiei initiale, cu exceptia cazului in care Dumneavoastra va exprimati consimtamantul expres la o alta modalitate de plata; nu va revin nici un fel de costuri suplimentarea pentru folosirea acestei modalitati de restituire. Vom retine restituirea pana cand produsul se va returna si acesta va fi verificat de noi.
  • dumneavoastra aveti obligatia sa ne trimiteti inapoi sau sa ne predati produsul, fara intarzieri nemotivate, dar nu mai tarziu 14 zile de la comunicarea declaratiei de renuntare. Termenul se considera respectat, daca trimiteti produsului inaintea expirarii termenului de 14 zile.Costurile directe produse din restituirea produsului intra in sarcina Dumneavoastra.
  • dumneavoastra veti fi responsabil pentru diminuarea valorii produsului doar daca acesta s-a produs din cauza folosirii intr-un mod prin care s-a depasit folosirea necesara pentru stabilirea naturii, caracteristicelor si functionarii

5.6. Cu exceptia cazurilor prevazute la art. 16, cumparatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art. 13 alin. (3) si la art. 14.

5.7. Inainte de expirarea perioadei de retragere, cumparatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, cumparatorul poate alege una dintre urmatoarele variante:

5.8. Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea cumparatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a cumparatorului in conformitate cu art. 11.

5.9. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de cumparator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care cumparatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina cumparatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

5.10. Fara a aduce atingere alin. (1), vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care cumparatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.

5.11. Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru cumparator in a-si exercita dreptul de retragere. Indiferent de situatie, cumparatorul nu este responsabil pentru diminuarea valorii produselor in cazul in care vanzatorul a omis sa il informeze cu privire la dreptul de retragere in conformitate cu art.

6. Protectia datelor

6.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, site-ul nostru administrat de HBZ Romania, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre DVS. Scopul colectarii datelor este pentru utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.

6.2. Sunteti obligat sa furnizati datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul DVS. determina anularea comenzii.

6.3. Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre DVS. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Daca unele din datele despre DVS, sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.

7. Facturare – Plata

7.1. Preturile produsele afisate in cadrul site-ului www.hbz.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.

7.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. In baza Codului Fiscal de la 1 iulie 2017, declaratia 394, trebuie sa contina neaparat CNP-ul persoanelor fizice care achizitioneaza marfa cu factura.

7.2.1. persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA in Romania conform art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare Codul fiscal, si care sunt obligate la plata taxei conform art. 307 alin.

7.2.2. Date de identificare ale reprezentantului fiscal/legal/imputernicitului:

    • a) Cod de identificare fiscala/CNP - se inscrie codul de identificare fiscala sau codul numeric personal al reprezentantului fiscal/legal ori al imputernicitului.
    • b) Denumire/nume si prenume - se inscriu, dupa caz, denumirea sau numele si prenumele persoanei impozabile care a fost desemnata ca reprezentant fiscal/legal sau imputernicit de catre persoana impozabila straina.

7.2.3. numarul total al facturilor emise pentru livrarile de bunuri/prestarile de servicii defalcate pe fiecare cota de TVA efectuate de catre persoana impozabila care aplica sistemul normal de TVA, cu exceptia celor pentru care au fost emise facturi simplificate.

7.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine produsele vandute de HBZ Romania.

7.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.

7.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre HBZ Romania in Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

7.6. Datele cardului de plata ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Vanzatorului, doar de institutia de autorizare a Tranzactiei (Banca Transilvania) si nici nu vor fi stocate de catre de Vanzator.

7.7. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile.

8. Livrarea Produselor

8.1. Vanzatorul se obliga sa livreze produsele in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.

8.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.

8.3. Vanzatorul va efectua livrarea produselor numai pe teritoriul Romaniei.

8.4.1. Cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel cu privire la momentul livrarii, vanzatorul livreaza produsele transferand posesia fizica sau controlul asupra produselor catre cumparator, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, in decurs de cel mult 30 de zile de la incheierea contractului.

8.4.2. In cazul in care vanzatorul nu si-a indeplinit obligatia de a livra produsele in momentul convenit cu cumparatorul sau in termenul stabilit la alin. (1), cumparatorul ii solicita sa efectueze livrarea intr-un termen suplimentar, corespunzator circumstantelor. In cazul in care vanzatorul nu livreaza produsele in termenul suplimentar respectiv, cumparatorul are dreptul, dupa caz, la rezolutiunea sau rezilierea contractului.

8.5. In cazul contractelor in care vanzatorul livreaza produsele catre cumparator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat cumparatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat cumparatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre cumparator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre vanzator, fara a aduce atingere drepturilor cumparatorului fata de transportator.

8.6.1. In cazul in care un vanzator opereaza o linie telefonica pentru a putea fi contactat prin telefon cu privire la contractul incheiat, cumparatorul nu este obligat sa plateasca, la contactarea vanzatorului, mai mult decat tariful de baza.

8.6.2. Alineatul (1) nu aduce atingere dreptului furnizorilor de servicii de comunicatii electronice de a taxa aceste apeluri.

8.7.1. Adresa postala la care furnizorul este stabilit, precum si, in cazul in care exista, numarul de telefon, numarul de fax si adresa de posta electronica ale acestuia la care poate fi efectiv contactat, pentru a-i permite utilizatorului final sa ia rapid legatura cu furnizorul si sa comunice cu acesta in mod eficient si, daca este cazul, adresa postala si identitatea furnizorului in numele caruia actioneaza.

8.7.2. In cazul in care este diferita de adresa furnizata in conformitate cu lit. c), adresa postala a locului in care furnizorul isi desfasoara activitatea si, dupa caz, adresa postala a furnizorului in numele caruia actioneaza, la care utilizatorul final poate trimite eventualele reclamatii.

9. Raspundere

9.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea necorespunzatoare a produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

9.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

9.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

9.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

9.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre HBZ Romania, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

10. Prelucrarea datelor cu caracter personal

10.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, HBZ Romania are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.

10.1.1. Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, cu modificarile si completarile ulterioare

10.2. Scopul colectarii datelor este:

  • informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda
  • trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)
  • de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.

10.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a HBZ Romania

10.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.

10.4.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;

10.4.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;

10.5. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

11. Ceea ce trebuie să știm despre administrarea datelor de către noi

1.1.Cumpărarea produselor

11.1.1. Cumpărarea produselor fără înregistrare:

Categoria de date

Scopul administrării datelor

Baza legală pentru administrarea datelor

Perioada stocării datelor

Transferul de date

Numele

Contact și identificare

Îndeplinirea legii contabilității și a contractului

Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura

Pentru serviciul de curierat; pentru contabilă

E-mail

Contact

Îndeplinirea contractului

Până la îndeplinirea contractului

Furnizorul de servicii de găzduire 

Număr de telefon

Contact

Îndeplinirea contractului

Până la îndeplinirea contractului

Pentru serviciul de curierat

Adresa de facturare

Îndeplinirea obligației de emitere facturi

Îndeplinirea obligației legale

Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura

Pentru contabilă; Pentru serviciul de curierat

Adresa de livrare

Livrare colet

Îndeplinirea contractului,

Până la îndeplinirea contractului

Pentru serviciul de curierat

 

11.1.2. Cumpărare produse cu înregistrare

Categoria de date

Scopul administrării datelor

Baza legală pentru administrarea datelor

Perioada stocării datelor

Transferul de date

Numele

Contact și identificare

Îndeplinirea legii contabilității și a contractului

Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura

Pentru serviciul de curierat; Pentru contabilă

E-mail

Contact

Îndeplinirea contractului

Timp de 1 an de la înregistrare

Furnizorul de servicii de găzduire 

Numărul de telefon

Contact

Îndeplinirea contractului

Timp de 1 an de la înregistrare

Pentru serviciul de curierat

Adresa de facturare

 

Îndeplinirea obligației de emitere facturi

Îndeplinirea obligației legale

Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura

Pentru contabilă; Pentru serviciul de curierat

Adresa de livrare

Livrare colet

Îndeplinirea contractului,

Timp de 1 an de la înregistrare

Pentru serviciul de curierat

 

11.2. Dreptul la ștergerea datelor:

11.2.1. Utilizatorul are dreptul de a cere ștergerea datelor cu caracter personal fără motivare și imediat – personal sau în scris prin trimiterea unei scrisori electronice, dacă:

  • datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopul pentru care acestea au fost colectate sau altfel administrate;
  • persoana în cauză își retrage consimțământul care constituie baza administrării datelor, și administrarea de date nu are altă bază legală;
  • persoana în cauză se opune administrării datelor, și nu există cauză prioritară legală pentru administrarea datelor;
  • datele cu caracter personal au fost administrate în mod ilegal;
  • datele cu caracter personal se vor șterge pentru îndeplinirea obligației legale prevăzută în legislația uniunii sau al statului membru aplicabilă operatorului de date;
  • colectarea datelor cu caracter personal are loc legat de oferirea serviciilor legate de societatea informațională.

11.2.2. Furnizorul nu va șterge datele pe care este obligat prin lege să le păstreze. Ținând cont de faptul că în urma cumpărării produselor Furnizorul va emite factură către Utilizator, se vor păstra și pe viitor în programul de contabilitate și pe factură numele și adresa care apar pe factură, de asemenea, data cumpărării, data îndeplinirii, produsul cumpărat respectiv suma, chiar și dacă Utilizatorul sau careva dintre datele acestuia se șterg, pentru perioada îndeplinirii obligației definite prin legea Contabilității.

11.4. Dreptul la confirmare:

Utilizatorul are dreptul de a primi confirmare de la Furnizor referitor la faptul daca prelucrarea datelor sale personale sunt in curs, si daca astfel de prelucrare de date este in curs, atunci are dreptul sa primeasca acces sa datele cu caracter personal si la urmatoarele informatii:

  • scopurile administrarii datelor;
  • categoria datelor personale in caz;
  • destinatarii sau categoria de destinatari, cu care, respectiv carora aceste date cu caracter personal au fost transmise sau se vor transmite, inclusiv in special destinatarii din terte tari, respectiv organizatiile internationale;
  • in anumite cazuri perioada planuita pentru pastrarea datelor cu caracter personal, sau daca acest lucru nu este posibil, conditiile stabilirii acestei perioade;
  • acel drept a persoanei in cauza conform careia poate solicita operatorului de date corectarea, stergerea sau limitarea prelucrarii datelor sale cu caracter personal, si se poate opune administrarii datelor cu caracter personal de acest fel;
  • dreptul de a inainta reclamatie adresata unuia dintre autoritatile de supraveghere;
  • daca datele nu au fost colectate de la persoana in cauza, toate informatiile accesibile legate de sursa acestora.

11.5. Dreptul la acces al Utilizatorului:

Furnizorul printr-un e-mail dupa inregistrare va pune la dispozitia Utilizatorului datele cu caracter personal care constituie obiectul administrarii datelor. Utilizatorul dupa logare pe pagina web prin meniul Profil, care se regaseste in coltul de sus din stanga, va avea dreptul sa vizioneze oricand datele sale administrate de Furnizor.

11.6. Dreptul la corectare:

Utilizatorul are dreptul de a initia oricand modificare sub meniul ”Profil” referitor la datele sale administrate de Furnizor.

11.7. Dreptul la limitarea administrarii datelor:

Utilizatorul are dreptul ca la solicitarea sa Furnizorul sa limiteze administrarea datelor, daca una dintre cele de mai jos sunt indeplinite:

  • Utilizatorul contesta exactitatea datelor cu caracter personal, in acest caz limitarea se refera la perioada in care permite Furnizorului sa verifice exactitatea datelor cu caracter personal;
  • Administrarea datelor este ilegala, dar Utilizatorul se opune stergerii datelor, si in locul acestuia solicita limitarea utilizarii lor;
  • Furnizorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal mentionate pentru scopul administrarii datelor, dar Persoana in cauza solicita acestea pentru inaintarea si exercitarea si sau protectia drepturilor legale; sau
  • Utilizatorul s-a opus prelucrarii datelor; in acest caz limitarea se refera la perioada, pana cand se va stabili daca motivele legitime al operatorului au prioritate fata de motivele legitime a persoanei in cauza.
  • Daca prelucrarea de date intra sub limitare, atunci astfel de date cu caracter personal, atunci astfel de date cu caracter personal, cu exceptia stocarii, pot prelucra doar cu consimtamantul Utilizatorului, sau inaintarea, exercitarea sau protectia pretentiilor legale, sau pentru protectia drepturilor altor persoane fizice sau juridice, sau in interesele publice a Uniunii sau unuia dintre statele membre. 
  • Furnizorul va informa in prealabil Utilizatorul in cauza, la solicitarea caruia s-a limitat administrarea datelor, despre stergerea limitarii administrarii datelor.

11.8. Dreptul la opunere:

Utilizatorul are dreptul sa se opuna oricand administrarii datelor sale cu caracter personal, din motive legate se propria sa situatie, in urmatoarele cazuri:

  • administrarea datelor este de interes public sau este necesar pentru indeplinirea sarcinii executate in cadrul practicarii competentei autoritatii publice acordata Furnizorului – in prezent astfel de nevoi nu exista – sau
  • administrarea datelor este necesara pentru exercitarea unui interes legitim a Furnizorului sau a unei terte parti, cu exceptia, daca fata de aceste interese au prioritate interesele, sau drepturile de baza sau libertatile Utilizatorului, care impun necesitatea protectiei datelor cu caracter personal. In acest caz Furnizorul nu va putea administra datele in continuare, cu exceptia, daca va dovedi ca administrarea datelor sunt justificate prin motive legitime cu caracter obligatoriu, care au prioritate fata de interesele, drepturile si libertatea Utilizatorului, sau care sunt legate de inaintarea, exercitarea sau protectia pretentiilor legale.  Datele cu caracter personal furnizate de Utilizator Furnizorului, pot fi utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost colectate doar in cazul in care prelucrarea datelor este compatibila cu scopul initial a prelucrarii. Utilizatorul poate inita oricand modificarea, stergerea datelor, opunerea legata de prelucrarea datelor, prin trimiterea unui e-mail la adresa centrala al Furnizorului, sau daca meniul Profil confera aceasta posibilitate, sub meniul Profil. Furnizorul, fara intarzieri nemotivate, dar cel tarziu in termen de o luna – respectiv, daca prezentul regulament stabileste termen mai scurt, atunci in termenul astfel stabilit – are obligatia sa trimita raspuns la scrisoarea Utilizatorului, respectiv sa onoreze cererea acestuia– daca acest lucru este compatibil cu drepturile stipulate in lege.  Furnizorul informeaza Utilizatorul ca datele prelucrate nu vor fi folosite la crearea de profil, luarea deciziilor automatizate.

11.9. Transferul datelor:

11.9.1. Pentru livrarea marfii comandate Furnizorul va pune la dispozitia transportatorului, sau celui insarcinat cu efectuarea transportului urmatoarele date: numele beneficiarului, denumirea firmei, adresa intreaga de livrare, suma comenzii, contul bancar, modalitatea de plata, numarul de telefon al beneficiarului si adresa de e-mail. Furnizorul isi va livra produsele comandate conform contractului incheiat cu General Logistics Systems Romania SRL (sediul social: Str. Dorobantilor. 106 550 231 Sibiu , nr. de inregistrare in registrul comertului J32/1695/2007, e-mail: info@gls-romania.ro, in continuare: GLS). Utilizatorul prin selectarea posibilitatii de preluare de la punctul GLS, respectiv alegerea modului de livrare ”Livrare prin curier” este de acord in mod expres ca pentru predarea produsului/elor comandate Prestatorul sa transmita datele furnizate de Utilizator catre GLS.

11.9.2. Contabilul care are contract de prestari servicii incheiat cu Prestatorul, pentru exercitarea atributiilor sale va primi facturile emise de Presator, pe care apar denumirea, adresa Utilizatorului, produsul/ele comandate de acesta si suma acestora, data indeplinirii. Utilizatorul, o data cu comandarea produsului isi da consimtamantul in mod expres ca Prestatorul sa le transmita antreprenorul care executa sarcini de contabilitate si care are contract de prestari servicii incheiat cu Prestatorul. Datele contabilului: Sigma Contexpert Srl (410334 Str.Carpati nr.11)

11.10. Tratarea unui incident de protectia datelor cu caracter personal:

11.10.1. Prestatorul, in momentul in care afla despre vreun incident de protectia datelor cu caracter personal referitor la datele prelucrate de acesta, fara intarzieri nemotivate, cel tarziu in termen de 72 ore dupa ce a aflat despre incidentul de protectia datelor cu caracter personal, este obligat sa notifice in acest sens autoritatea de supraveghere competenta, cu exceptia daca, in conformitate cu principiul responsabilitatii, poate dovedi ca incidentul de protectia datelor cu caracter personal probabil nu constituie risc in ceea ce priveste drepturile si libertatile persoanelor fizice. Daca notificarea nu se poate face in termen de 72 ore, atunci se va indica motivul intarzieri, iar informatiile prevazute la va comunica – fara alte intarzieri.

11.10.2. Prestatorul, in cazul in care observa incident de protectia datelor cu caracter personal va informa Utilizatorul imediat, fara intarzieri nemotivate, daca incidentul de protectia datelor probabil atrage dupa sine risc crescut in ceea ce priveste drepturile si libertatile Utilizatorului, pentru ca acesta sa poata lua masurile necesare de preventie. Prestatorul in informare va descrie tipul incidentului de protectia datelor cu caracter personal care s-a produs, respectiv sugestiile pentru Utilizatorul in caz, in vederea atenuarii posibilelor efecte adverse.

11.10.3. In urma recunoasterii incidentului de protectia datelor cu caracter personal, Prestatorul va analiza daca au fost puse in aplicare toate masurile tehnologice de protectie si de organizare adecvate, atat pentru constatarea imediata a incidentului de protectia datelor cu caracter personal, cat si pentru raportarea catre autoritatea de supraveghere si pentru a notifica de urgenta persoana in caz. In acest scop, administratorul care reprezinta Prestatorul, in termen de 24 de ore de la aflarea producerii incidentului, va convoca membrii, intregul personal de prelucrare a datelor, respectiv un expert extern de IT pentru a determina cauza incidentului, pentru a elabora planurile de actiune care au fost si urmeaza sa fie efectuate si pentru a lua masurile necesare pentru a evita viitoarele incidente.

11.11. In timpul prelucrarii datelor cu caracter personal Prestatorul va lua in considerare urmatoarele principii:

  • Legalitate, procedura corecta si transparenta: Prelucrarea datelor cu caracter personal se vor indeplini in mod legal si corect si intr-un mod transparent pentru Persoanele in caz;
  • Datele cu caracter personal se vor colecta daor in scopuri specifice, lipsite de ambiguitate si legitime si nu se vor trata in mod incompatibil cu aceste scopuri;
  • Exactitate: Datele cu caracter personal trebuie sa fie exacte si, daca este necesar, actualizate; se vor lua toate masurile rationale pentru a sterge sau a corecta imediat datele cu caracter personal inexacte din punct de vedere a scopului prelucrarii datelor;
  • Pastrare limitata: Datele cu caracter personal se vor pastra intr-o forma, care sa permita identificarea consumatorilor doar pentru perioada necesara atingerii scopurilor pentru care datele au fost prelucrate; stocarea datelor cu caracter personal pe o perioada mai lunga de timp poate avea loc numai daca prelucrarea datelor cu caracter personal are loc in scopuri de arhivare in interes, in scopuri de cercetari stiintifice si istorice sau in scopuri statistice, tinand cont si de punerea in aplicare a masurilor tehnice si de organizare necesare pentru a proteja drepturile si libertatile consumatorilor, prevazute in prezentul regulament;
  • Integritatea si caracterul personal se va administra in asa fel ca prin punerea in aplicare a masurilor tehnice sau de organizare corespunzatoare sa se asigure siguranta adecvata a datelor cu caracter personal, inclusiv protectia impotriva prelucrarii ilegale sau fara drept, pierderea intamplatoare, distrugerea sau deteriorarea acestora.
  • Responsabilitate: Prestatorul este responsabil pentru respectarea principiilor de baza, careia va trebui sa si faca dovada.

11.12. Siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal:

Prestatorul trebuie sa ia masurile tehnice si de organizare adecvate, tinand cont de stadiul stiintei si tehnologiei si de costurile de implementare, respectiv de riscul cu probabilitate si gravitate variabila constituita asupra naturii, scopului, circumstantelor si obiectivelor prelucrarii datelor, respectiv drepturilor si libertatilor persoanelor fizice; pentru a garanta siguranta datelor adecvata nivelului de risc, inclusiv: in cazul incidentelor fizice sau tehnice, abilitatea de a restabili in timp util accesul la datele cu caracter personal si disponibilitatea datelor; sistemul de testare, inspectie si evaluare periodica a eficientei masurilor tehnice si de organizare puse in aplicare pentru garantarea securitatii procesarii datelor.
Prestatorul nu s-a aderat la Cod de Conduita aprobat sau la mecanism de certificare GDPR aprobat.
Locul pastrarii fizice a datelor este Sediul Prestatorului.

11.13. Limitari: 

In numele Utilizatorului, care nu a implinit varsta de 16 ani sau este altfel incapabil de a actiona va putea da consimtamant reprezentantul legal.

11.14. Evidenta activitatilor de prelucrare a datelor:

Prestatorul va tine evidenta activitatii prelucrarii datelor cu caracter personal. Aceasta evidenta va contine urmatoarele informatii:

  •  denumirea si contactul operatorului de date;
  • scopul prelucrarii datelor;
  • prezentarea categoriilor personalelor in caz, respectiv ale categoriilor datelor cu caracter personal in caz;
  • categoria acelor destinatari carora se transmit sau se vor transmite datele cu caracter personal;
  • daca este posibil, termenele prestabilite pentru stergerea diferitelor categorii de date.

12. Legea aplicabila - jurisdictia

Prezentul Contract este supus Legislatiei Romane. Eventualele litigii aparute intre HBZ Romania si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Judetul Bihor.

13. Politica utilizare cookie

13.1. Administrarea paginii web www.hbz.ro

Pagina web administrata de Societate poate fi accesata de oricine, fara asi dezvalui identitatea sau fara indicarea datelor cu caracter personal, poate obtine informatii pe pagina web si pe paginile conexe liber si fara limitari. Societatea foloseste ”cookie-uri” (cookies) pe pagina web.

13.2/ Informare privind folosirea Cookie-urilor

Ce sunt cookie-urile?
Operatorul de date utilizeaza asa numiti cookie-ui (cookie) in timpul vizitei facute pe pagina web. Cookie-ul este un pachet de informatii format din litere si numere, pe care pagina noastra web le trimite browser-ului Utilizatorului in scopul salvarii anumitor setari, facilitand utilizarea paginii noastre web si contribuind la colectarea unor informatii cu caracter statistic, relevant despre vizitatorii nostri. Cookie-urile nu contin informatii personale si nu sunt potrivite pentru autentificarea utilizatorilor individuali. Cookie-urile deseori contin un cod unic de identificare – un sir secret de numere, generat in mod aleatoriu -, care este stocat pe dispozitivul Utilizatorului. Unele cookie-uri vor inceta dupa ce pagina web este inchisa, iar altele vor fi stocate pe o perioada mai lunga de timp pe calculator.
Cadrul juridic si temeiul juridic ai cookie-urilor:
Cadrul juridica al prelucrarii datelor cu caracter personal este consimtamantul persoanei in caz.
Principalele caracteristici ai cookie-urilor:
Google Adwords cookie

Cand cineva viziteaza pagina noastra web, identificatorul cookie al vizitatorului se va adauga la lista remarketing. Google foloseste cookie-uri – de exemplu cookie-urile NID si SID– in produsele Google, astfel de exemplu pentru a personaliza anunturile vizibile in Cautarile Google. Aceste cookie-uri sunt folosite de exemplu pentru a retine ultimele cautari al Utilizatorului, interactiunile anterioare cu unele anunturi sau cu rezultatele cautarilor precedente, de asemenea vizitele facute pe paginile web ai celor care publica anunturi. Functia de urmarire conversii AdWords foloseste cookie-uri. Pentru urmarirea vanzarilor provenite din anunturi si alte conversii salveaza cookie-uri pe calculatorul Utilizatorului, cand persoana respectiva da click pe un anunt. Cateva modalitati frecvente de utilizarea ai cookie-urilor: selectarea anunturilor conform relevantei din punctul de vederea al respectivului Utilizator, imbunatatirea raporturilor privind performanta campaniilor, si pentru a evita afisarea anunturilor deja vizualizate de Utilizator.

Google Analytics cookie
Google Analytics este dispozitivul de analiza Google, care sprijina caracteristicile paginilor web si ale aplicatiilor sa-si formeze o imagina mai exacta despre activitatea vizitatorilor. Serviciul poate folosi cookie-uri pentru colectarea informatiilor si sa intocmeasca rapoarte in baza datelor statistice referitoare la utilizarea paginii web, fara identificarea individuala a vizitatorilor, pentru Google. Principalul cookie folosit de Google Analytics este cookie-ul „__ga”. Pe langa rapoartele intocmite in baza satelor statistice privind utilizarea paginilor web, Google Analytics – impreuna cu cookie-urile de anunt mai sus prezentate – poate fi utilizat si pentru a afisa anunturi mai relevante prin produsele Google (de exemplu in Cautarea Google) si peste tot pe internet.

Cookie-uri strict necesare pentru functionare
Aceste cookie-uri sunt esentiale pentru utilizarea paginii web, si confera posibilitatea de a utiliza functiile de baza a paginii web. In lipsa acestora nu veti putea accesa numeroase functii a paginii. Perioada de viata ai cookie-urilor de acest tip se limiteaza in mod exclusiv pe perioada procedurii de lucru.

Cookie-urile pentru imbunatatirea experientei utilizatorului
Aceste cookie-uri colecteaza informatii despre utilizarea paginilor web de catre Utilizator, de exemplu, care sunt paginile web pe care le viziteaza cel mai des, sau ce fel de mesaje de eroare primeste le la paginile web. Aceste cookie-uri nu colecteaza informatii privind identificarea vizitatorului, adica lucreaza cu informatii generale fara nume. Datele astfel rezultate sunt folosite pentru imbunatatirea performantei paginii web. Perioada de viata ai cookie-urilor de acest tip se limiteaza in mod exclusiv pe perioada procedurii de lucru.

Cookie de proces de lucru
Aceste cookie-uri pastreaza locul unde se afla vizitatorul, limbajul browser-ului, valuta in care s-a efectuat plata, iar perioada lor de viata inceteaza cu inchiderea browser-ului sau in maxim 2 ore.

Cookie Cos de Cumparaturi
Inregistreaza produsele puse in cos. Perioada de viata este de 365 zile.
Pixel Facebook (Facebook cookie)
Pixeli-i Facebook sunt coduri, cu ajutorul carora se intocmeste raport pe pagina web legat de conversii, se pot forma grupuri tinta, si proprietarul paginii va primi date detailate de analiza despre folosirea paginii web de catre vizitatori. Cu ajutorul codului de urmarire remarketing pixel Facebook pagina web poate afisa pe interfata Facebook oferte personalizate, anunturi pentru vizitatori sai. Lista de remarketing Facebook nu este potrivita pentru identificarea personala. Mai multe informatii legate de Facebook Pixel puteti gasi accesand linkul de mai jos:
https://www.facebook.com/business/help/651294705016616

Daca Dumneavoastra nu acceptati folosirea cookie-urilor, atunci nu veti putea accesa anumite functii. Mai multe informatii despre stergerea cookie-urilor puteti gasi accesand linkul de mai jos:
• Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
• Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
• Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en

13. Documente

Ati mai fost inregistrat? Logare.
Daca doriti sa resetarea parolei, introduceti mai jos adresa DVS. de e-mail.