9. Raspundere
9.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea necorespunzatoare a produselor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
9.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
9.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
9.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
9.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre HBZ Romania, acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
10. Prelucrarea datelor cu caracter personal
10.1. Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, HBZ Romania are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.
10.1.1. Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice, cu modificarile si completarile ulterioare
10.2. Scopul colectarii datelor este:
- informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda
- trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)
- de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.
10.3. Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a HBZ Romania
10.4. Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
10.4.1. rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
10.4.2. transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
10.5. Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
11. Ceea ce trebuie să știm despre administrarea datelor de către noi
1.1.Cumpărarea produselor
11.1.1. Cumpărarea produselor fără înregistrare:
Categoria de date
|
Scopul administrării datelor
|
Baza legală pentru administrarea datelor
|
Perioada stocării datelor
|
Transferul de date
|
Numele
|
Contact și identificare
|
Îndeplinirea legii contabilității și a contractului
|
Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura
|
Pentru serviciul de curierat; pentru contabilă
|
E-mail
|
Contact
|
Îndeplinirea contractului
|
Până la îndeplinirea contractului
|
Furnizorul de servicii de găzduire
|
Număr de telefon
|
Contact
|
Îndeplinirea contractului
|
Până la îndeplinirea contractului
|
Pentru serviciul de curierat
|
Adresa de facturare
|
Îndeplinirea obligației de emitere facturi
|
Îndeplinirea obligației legale
|
Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura
|
Pentru contabilă; Pentru serviciul de curierat
|
Adresa de livrare
|
Livrare colet
|
Îndeplinirea contractului,
|
Până la îndeplinirea contractului
|
Pentru serviciul de curierat
|
11.1.2. Cumpărare produse cu înregistrare
Categoria de date
|
Scopul administrării datelor
|
Baza legală pentru administrarea datelor
|
Perioada stocării datelor
|
Transferul de date
|
Numele
|
Contact și identificare
|
Îndeplinirea legii contabilității și a contractului
|
Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura
|
Pentru serviciul de curierat; Pentru contabilă
|
E-mail
|
Contact
|
Îndeplinirea contractului
|
Timp de 1 an de la înregistrare
|
Furnizorul de servicii de găzduire
|
Numărul de telefon
|
Contact
|
Îndeplinirea contractului
|
Timp de 1 an de la înregistrare
|
Pentru serviciul de curierat
|
Adresa de facturare
|
Îndeplinirea obligației de emitere facturi
|
Îndeplinirea obligației legale
|
Timp de 8 ani după ultima zi al anului în care a fost emisă factura
|
Pentru contabilă; Pentru serviciul de curierat
|
Adresa de livrare
|
Livrare colet
|
Îndeplinirea contractului,
|
Timp de 1 an de la înregistrare
|
Pentru serviciul de curierat
|
11.2. Dreptul la ștergerea datelor:
11.2.1. Utilizatorul are dreptul de a cere ștergerea datelor cu caracter personal fără motivare și imediat – personal sau în scris prin trimiterea unei scrisori electronice, dacă:
- datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în scopul pentru care acestea au fost colectate sau altfel administrate;
- persoana în cauză își retrage consimțământul care constituie baza administrării datelor, și administrarea de date nu are altă bază legală;
- persoana în cauză se opune administrării datelor, și nu există cauză prioritară legală pentru administrarea datelor;
- datele cu caracter personal au fost administrate în mod ilegal;
- datele cu caracter personal se vor șterge pentru îndeplinirea obligației legale prevăzută în legislația uniunii sau al statului membru aplicabilă operatorului de date;
- colectarea datelor cu caracter personal are loc legat de oferirea serviciilor legate de societatea informațională.
11.2.2. Furnizorul nu va șterge datele pe care este obligat prin lege să le păstreze. Ținând cont de faptul că în urma cumpărării produselor Furnizorul va emite factură către Utilizator, se vor păstra și pe viitor în programul de contabilitate și pe factură numele și adresa care apar pe factură, de asemenea, data cumpărării, data îndeplinirii, produsul cumpărat respectiv suma, chiar și dacă Utilizatorul sau careva dintre datele acestuia se șterg, pentru perioada îndeplinirii obligației definite prin legea Contabilității.
11.4. Dreptul la confirmare:
Utilizatorul are dreptul de a primi confirmare de la Furnizor referitor la faptul daca prelucrarea datelor sale personale sunt in curs, si daca astfel de prelucrare de date este in curs, atunci are dreptul sa primeasca acces sa datele cu caracter personal si la urmatoarele informatii:
- scopurile administrarii datelor;
- categoria datelor personale in caz;
- destinatarii sau categoria de destinatari, cu care, respectiv carora aceste date cu caracter personal au fost transmise sau se vor transmite, inclusiv in special destinatarii din terte tari, respectiv organizatiile internationale;
- in anumite cazuri perioada planuita pentru pastrarea datelor cu caracter personal, sau daca acest lucru nu este posibil, conditiile stabilirii acestei perioade;
- acel drept a persoanei in cauza conform careia poate solicita operatorului de date corectarea, stergerea sau limitarea prelucrarii datelor sale cu caracter personal, si se poate opune administrarii datelor cu caracter personal de acest fel;
- dreptul de a inainta reclamatie adresata unuia dintre autoritatile de supraveghere;
- daca datele nu au fost colectate de la persoana in cauza, toate informatiile accesibile legate de sursa acestora.
11.5. Dreptul la acces al Utilizatorului:
Furnizorul printr-un e-mail dupa inregistrare va pune la dispozitia Utilizatorului datele cu caracter personal care constituie obiectul administrarii datelor. Utilizatorul dupa logare pe pagina web prin meniul Profil, care se regaseste in coltul de sus din stanga, va avea dreptul sa vizioneze oricand datele sale administrate de Furnizor.
11.6. Dreptul la corectare:
Utilizatorul are dreptul de a initia oricand modificare sub meniul ”Profil” referitor la datele sale administrate de Furnizor.
11.7. Dreptul la limitarea administrarii datelor:
Utilizatorul are dreptul ca la solicitarea sa Furnizorul sa limiteze administrarea datelor, daca una dintre cele de mai jos sunt indeplinite:
- Utilizatorul contesta exactitatea datelor cu caracter personal, in acest caz limitarea se refera la perioada in care permite Furnizorului sa verifice exactitatea datelor cu caracter personal;
- Administrarea datelor este ilegala, dar Utilizatorul se opune stergerii datelor, si in locul acestuia solicita limitarea utilizarii lor;
- Furnizorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal mentionate pentru scopul administrarii datelor, dar Persoana in cauza solicita acestea pentru inaintarea si exercitarea si sau protectia drepturilor legale; sau
- Utilizatorul s-a opus prelucrarii datelor; in acest caz limitarea se refera la perioada, pana cand se va stabili daca motivele legitime al operatorului au prioritate fata de motivele legitime a persoanei in cauza.
- Daca prelucrarea de date intra sub limitare, atunci astfel de date cu caracter personal, atunci astfel de date cu caracter personal, cu exceptia stocarii, pot prelucra doar cu consimtamantul Utilizatorului, sau inaintarea, exercitarea sau protectia pretentiilor legale, sau pentru protectia drepturilor altor persoane fizice sau juridice, sau in interesele publice a Uniunii sau unuia dintre statele membre.
- Furnizorul va informa in prealabil Utilizatorul in cauza, la solicitarea caruia s-a limitat administrarea datelor, despre stergerea limitarii administrarii datelor.
11.8. Dreptul la opunere:
Utilizatorul are dreptul sa se opuna oricand administrarii datelor sale cu caracter personal, din motive legate se propria sa situatie, in urmatoarele cazuri:
- administrarea datelor este de interes public sau este necesar pentru indeplinirea sarcinii executate in cadrul practicarii competentei autoritatii publice acordata Furnizorului – in prezent astfel de nevoi nu exista – sau
- administrarea datelor este necesara pentru exercitarea unui interes legitim a Furnizorului sau a unei terte parti, cu exceptia, daca fata de aceste interese au prioritate interesele, sau drepturile de baza sau libertatile Utilizatorului, care impun necesitatea protectiei datelor cu caracter personal. In acest caz Furnizorul nu va putea administra datele in continuare, cu exceptia, daca va dovedi ca administrarea datelor sunt justificate prin motive legitime cu caracter obligatoriu, care au prioritate fata de interesele, drepturile si libertatea Utilizatorului, sau care sunt legate de inaintarea, exercitarea sau protectia pretentiilor legale. Datele cu caracter personal furnizate de Utilizator Furnizorului, pot fi utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost colectate doar in cazul in care prelucrarea datelor este compatibila cu scopul initial a prelucrarii. Utilizatorul poate inita oricand modificarea, stergerea datelor, opunerea legata de prelucrarea datelor, prin trimiterea unui e-mail la adresa centrala al Furnizorului, sau daca meniul Profil confera aceasta posibilitate, sub meniul Profil. Furnizorul, fara intarzieri nemotivate, dar cel tarziu in termen de o luna – respectiv, daca prezentul regulament stabileste termen mai scurt, atunci in termenul astfel stabilit – are obligatia sa trimita raspuns la scrisoarea Utilizatorului, respectiv sa onoreze cererea acestuia– daca acest lucru este compatibil cu drepturile stipulate in lege. Furnizorul informeaza Utilizatorul ca datele prelucrate nu vor fi folosite la crearea de profil, luarea deciziilor automatizate.
11.9. Transferul datelor:
11.9.1. Pentru livrarea marfii comandate Furnizorul va pune la dispozitia transportatorului, sau celui insarcinat cu efectuarea transportului urmatoarele date: numele beneficiarului, denumirea firmei, adresa intreaga de livrare, suma comenzii, contul bancar, modalitatea de plata, numarul de telefon al beneficiarului si adresa de e-mail. Furnizorul isi va livra produsele comandate conform contractului incheiat cu General Logistics Systems Romania SRL (sediul social: Str. Dorobantilor. 106 550 231 Sibiu , nr. de inregistrare in registrul comertului J32/1695/2007, e-mail: info@gls-romania.ro, in continuare: GLS). Utilizatorul prin selectarea posibilitatii de preluare de la punctul GLS, respectiv alegerea modului de livrare ”Livrare prin curier” este de acord in mod expres ca pentru predarea produsului/elor comandate Prestatorul sa transmita datele furnizate de Utilizator catre GLS.
11.9.2. Contabilul care are contract de prestari servicii incheiat cu Prestatorul, pentru exercitarea atributiilor sale va primi facturile emise de Presator, pe care apar denumirea, adresa Utilizatorului, produsul/ele comandate de acesta si suma acestora, data indeplinirii. Utilizatorul, o data cu comandarea produsului isi da consimtamantul in mod expres ca Prestatorul sa le transmita antreprenorul care executa sarcini de contabilitate si care are contract de prestari servicii incheiat cu Prestatorul. Datele contabilului: Sigma Contexpert Srl (410334 Str.Carpati nr.11)
11.10. Tratarea unui incident de protectia datelor cu caracter personal:
11.10.1. Prestatorul, in momentul in care afla despre vreun incident de protectia datelor cu caracter personal referitor la datele prelucrate de acesta, fara intarzieri nemotivate, cel tarziu in termen de 72 ore dupa ce a aflat despre incidentul de protectia datelor cu caracter personal, este obligat sa notifice in acest sens autoritatea de supraveghere competenta, cu exceptia daca, in conformitate cu principiul responsabilitatii, poate dovedi ca incidentul de protectia datelor cu caracter personal probabil nu constituie risc in ceea ce priveste drepturile si libertatile persoanelor fizice. Daca notificarea nu se poate face in termen de 72 ore, atunci se va indica motivul intarzieri, iar informatiile prevazute la va comunica – fara alte intarzieri.
11.10.2. Prestatorul, in cazul in care observa incident de protectia datelor cu caracter personal va informa Utilizatorul imediat, fara intarzieri nemotivate, daca incidentul de protectia datelor probabil atrage dupa sine risc crescut in ceea ce priveste drepturile si libertatile Utilizatorului, pentru ca acesta sa poata lua masurile necesare de preventie. Prestatorul in informare va descrie tipul incidentului de protectia datelor cu caracter personal care s-a produs, respectiv sugestiile pentru Utilizatorul in caz, in vederea atenuarii posibilelor efecte adverse.
11.10.3. In urma recunoasterii incidentului de protectia datelor cu caracter personal, Prestatorul va analiza daca au fost puse in aplicare toate masurile tehnologice de protectie si de organizare adecvate, atat pentru constatarea imediata a incidentului de protectia datelor cu caracter personal, cat si pentru raportarea catre autoritatea de supraveghere si pentru a notifica de urgenta persoana in caz. In acest scop, administratorul care reprezinta Prestatorul, in termen de 24 de ore de la aflarea producerii incidentului, va convoca membrii, intregul personal de prelucrare a datelor, respectiv un expert extern de IT pentru a determina cauza incidentului, pentru a elabora planurile de actiune care au fost si urmeaza sa fie efectuate si pentru a lua masurile necesare pentru a evita viitoarele incidente.
11.11. In timpul prelucrarii datelor cu caracter personal Prestatorul va lua in considerare urmatoarele principii:
- Legalitate, procedura corecta si transparenta: Prelucrarea datelor cu caracter personal se vor indeplini in mod legal si corect si intr-un mod transparent pentru Persoanele in caz;
- Datele cu caracter personal se vor colecta daor in scopuri specifice, lipsite de ambiguitate si legitime si nu se vor trata in mod incompatibil cu aceste scopuri;
- Exactitate: Datele cu caracter personal trebuie sa fie exacte si, daca este necesar, actualizate; se vor lua toate masurile rationale pentru a sterge sau a corecta imediat datele cu caracter personal inexacte din punct de vedere a scopului prelucrarii datelor;
- Pastrare limitata: Datele cu caracter personal se vor pastra intr-o forma, care sa permita identificarea consumatorilor doar pentru perioada necesara atingerii scopurilor pentru care datele au fost prelucrate; stocarea datelor cu caracter personal pe o perioada mai lunga de timp poate avea loc numai daca prelucrarea datelor cu caracter personal are loc in scopuri de arhivare in interes, in scopuri de cercetari stiintifice si istorice sau in scopuri statistice, tinand cont si de punerea in aplicare a masurilor tehnice si de organizare necesare pentru a proteja drepturile si libertatile consumatorilor, prevazute in prezentul regulament;
- Integritatea si caracterul personal se va administra in asa fel ca prin punerea in aplicare a masurilor tehnice sau de organizare corespunzatoare sa se asigure siguranta adecvata a datelor cu caracter personal, inclusiv protectia impotriva prelucrarii ilegale sau fara drept, pierderea intamplatoare, distrugerea sau deteriorarea acestora.
- Responsabilitate: Prestatorul este responsabil pentru respectarea principiilor de baza, careia va trebui sa si faca dovada.
11.12. Siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal:
Prestatorul trebuie sa ia masurile tehnice si de organizare adecvate, tinand cont de stadiul stiintei si tehnologiei si de costurile de implementare, respectiv de riscul cu probabilitate si gravitate variabila constituita asupra naturii, scopului, circumstantelor si obiectivelor prelucrarii datelor, respectiv drepturilor si libertatilor persoanelor fizice; pentru a garanta siguranta datelor adecvata nivelului de risc, inclusiv: in cazul incidentelor fizice sau tehnice, abilitatea de a restabili in timp util accesul la datele cu caracter personal si disponibilitatea datelor; sistemul de testare, inspectie si evaluare periodica a eficientei masurilor tehnice si de organizare puse in aplicare pentru garantarea securitatii procesarii datelor.
Prestatorul nu s-a aderat la Cod de Conduita aprobat sau la mecanism de certificare GDPR aprobat.
Locul pastrarii fizice a datelor este Sediul Prestatorului.
11.13. Limitari:
In numele Utilizatorului, care nu a implinit varsta de 16 ani sau este altfel incapabil de a actiona va putea da consimtamant reprezentantul legal.
11.14. Evidenta activitatilor de prelucrare a datelor:
Prestatorul va tine evidenta activitatii prelucrarii datelor cu caracter personal. Aceasta evidenta va contine urmatoarele informatii:
- denumirea si contactul operatorului de date;
- scopul prelucrarii datelor;
- prezentarea categoriilor personalelor in caz, respectiv ale categoriilor datelor cu caracter personal in caz;
- categoria acelor destinatari carora se transmit sau se vor transmite datele cu caracter personal;
- daca este posibil, termenele prestabilite pentru stergerea diferitelor categorii de date.
12. Legea aplicabila - jurisdictia
Prezentul Contract este supus Legislatiei Romane. Eventualele litigii aparute intre HBZ Romania si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Judetul Bihor.
13. Politica utilizare cookie
13.1. Administrarea paginii web www.hbz.ro
Pagina web administrata de Societate poate fi accesata de oricine, fara asi dezvalui identitatea sau fara indicarea datelor cu caracter personal, poate obtine informatii pe pagina web si pe paginile conexe liber si fara limitari. Societatea foloseste ”cookie-uri” (cookies) pe pagina web.
13.2/ Informare privind folosirea Cookie-urilor
Ce sunt cookie-urile?
Operatorul de date utilizeaza asa numiti cookie-ui (cookie) in timpul vizitei facute pe pagina web. Cookie-ul este un pachet de informatii format din litere si numere, pe care pagina noastra web le trimite browser-ului Utilizatorului in scopul salvarii anumitor setari, facilitand utilizarea paginii noastre web si contribuind la colectarea unor informatii cu caracter statistic, relevant despre vizitatorii nostri. Cookie-urile nu contin informatii personale si nu sunt potrivite pentru autentificarea utilizatorilor individuali. Cookie-urile deseori contin un cod unic de identificare – un sir secret de numere, generat in mod aleatoriu -, care este stocat pe dispozitivul Utilizatorului. Unele cookie-uri vor inceta dupa ce pagina web este inchisa, iar altele vor fi stocate pe o perioada mai lunga de timp pe calculator.
Cadrul juridic si temeiul juridic ai cookie-urilor:
Cadrul juridica al prelucrarii datelor cu caracter personal este consimtamantul persoanei in caz.
Principalele caracteristici ai cookie-urilor:
Google Adwords cookie
Cand cineva viziteaza pagina noastra web, identificatorul cookie al vizitatorului se va adauga la lista remarketing. Google foloseste cookie-uri – de exemplu cookie-urile NID si SID– in produsele Google, astfel de exemplu pentru a personaliza anunturile vizibile in Cautarile Google. Aceste cookie-uri sunt folosite de exemplu pentru a retine ultimele cautari al Utilizatorului, interactiunile anterioare cu unele anunturi sau cu rezultatele cautarilor precedente, de asemenea vizitele facute pe paginile web ai celor care publica anunturi. Functia de urmarire conversii AdWords foloseste cookie-uri. Pentru urmarirea vanzarilor provenite din anunturi si alte conversii salveaza cookie-uri pe calculatorul Utilizatorului, cand persoana respectiva da click pe un anunt. Cateva modalitati frecvente de utilizarea ai cookie-urilor: selectarea anunturilor conform relevantei din punctul de vederea al respectivului Utilizator, imbunatatirea raporturilor privind performanta campaniilor, si pentru a evita afisarea anunturilor deja vizualizate de Utilizator.
Google Analytics cookie
Google Analytics este dispozitivul de analiza Google, care sprijina caracteristicile paginilor web si ale aplicatiilor sa-si formeze o imagina mai exacta despre activitatea vizitatorilor. Serviciul poate folosi cookie-uri pentru colectarea informatiilor si sa intocmeasca rapoarte in baza datelor statistice referitoare la utilizarea paginii web, fara identificarea individuala a vizitatorilor, pentru Google. Principalul cookie folosit de Google Analytics este cookie-ul „__ga”. Pe langa rapoartele intocmite in baza satelor statistice privind utilizarea paginilor web, Google Analytics – impreuna cu cookie-urile de anunt mai sus prezentate – poate fi utilizat si pentru a afisa anunturi mai relevante prin produsele Google (de exemplu in Cautarea Google) si peste tot pe internet.
Cookie-uri strict necesare pentru functionare
Aceste cookie-uri sunt esentiale pentru utilizarea paginii web, si confera posibilitatea de a utiliza functiile de baza a paginii web. In lipsa acestora nu veti putea accesa numeroase functii a paginii. Perioada de viata ai cookie-urilor de acest tip se limiteaza in mod exclusiv pe perioada procedurii de lucru.
Cookie-urile pentru imbunatatirea experientei utilizatorului
Aceste cookie-uri colecteaza informatii despre utilizarea paginilor web de catre Utilizator, de exemplu, care sunt paginile web pe care le viziteaza cel mai des, sau ce fel de mesaje de eroare primeste le la paginile web. Aceste cookie-uri nu colecteaza informatii privind identificarea vizitatorului, adica lucreaza cu informatii generale fara nume. Datele astfel rezultate sunt folosite pentru imbunatatirea performantei paginii web. Perioada de viata ai cookie-urilor de acest tip se limiteaza in mod exclusiv pe perioada procedurii de lucru.
Cookie de proces de lucru
Aceste cookie-uri pastreaza locul unde se afla vizitatorul, limbajul browser-ului, valuta in care s-a efectuat plata, iar perioada lor de viata inceteaza cu inchiderea browser-ului sau in maxim 2 ore.
Cookie Cos de Cumparaturi
Inregistreaza produsele puse in cos. Perioada de viata este de 365 zile.
Pixel Facebook (Facebook cookie)
Pixeli-i Facebook sunt coduri, cu ajutorul carora se intocmeste raport pe pagina web legat de conversii, se pot forma grupuri tinta, si proprietarul paginii va primi date detailate de analiza despre folosirea paginii web de catre vizitatori. Cu ajutorul codului de urmarire remarketing pixel Facebook pagina web poate afisa pe interfata Facebook oferte personalizate, anunturi pentru vizitatori sai. Lista de remarketing Facebook nu este potrivita pentru identificarea personala. Mai multe informatii legate de Facebook Pixel puteti gasi accesand linkul de mai jos:
https://www.facebook.com/business/help/651294705016616
Daca Dumneavoastra nu acceptati folosirea cookie-urilor, atunci nu veti putea accesa anumite functii. Mai multe informatii despre stergerea cookie-urilor puteti gasi accesand linkul de mai jos:
• Internet Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
• Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
• Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
13. Documente